Vă aducem la cunoștință că pentru o navigare cat mai ușoară acest site utilizează fișiere de tip cookie. De asemenea, am actualizat politica site-ului pentru a ne conforma cu Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").
Înainte de a continua navigarea, vă rugăm să citiți și să înțelegeți conținutul Politicii de Utilizare a Cookies și Politicii de Prelucrare a Datelor.
Prin continuarea navigării pe site confirmați acceptarea politicii de utilizare a cookies si a politicii de prelucrare a datelor.
COMUNA SIREȚEL, cu sediul în Comuna Sirețel, Sat Sirețel, județul Iași, în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare, respectând prevederile O.U.G. nr. 34/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare, prorogarea unor termene, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, cu modificările ulterioare, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea unui post contractual de execuție vacant, pe durată nedeterminată, normă întreagă de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână, după cum urmează:
- 1 post de ȘOFER - Compartiment Administrativ Gospodăresc
Concursul se va desfășura la sediul Primăriei Comunei Sirețel și va consta în următoarele etape:
Selecția dosarelor de înscriere - 05.01.2024
Proba scrisă - 11.01.2024 ora 9:00
Proba practică - 15.01.2024 ora 09:00
Interviul - 17.01.2024 ora 09:00
Dosarele de concurs se depun la instituția organizatoare de concurs, cu sediul în Comuna Sirețel, Sat. Sirețel, județul Iași, de luni până vineri între orele 8:00-16:00
tel. 0232/732251/0762501812, adresa de e-mail: primariasiretel@yahoo.com
Persoană de contact: Neculau Anca-Florentina - Resurse Umane
Mai multe detalii puteți găsi în documentele atașate.